Prečo počúvať Ábrahamovo učenie ?

13.03.2015 14:00

Je tomu už vyše dvadsaťpäť rokov, keď som bol na kurze Ovládania vedomia Silvovou metódou.        

Bol som z vedomostí opojený a eufória a radosť bola aj prítomná u ostatných adeptoch -resp. účastníkoch. Nie však u všedkých.  Niektorí nezažili tie momenty - pre ktoré tam išli - asi prečo ?

Ja sám som už pred kurzom niektoré veci mal naštudované aj som ich používal v liečbe - vtedy som aj celkom úspešne ordinoval  - no urobil om chybu a celé sa o zvrtlo. Takže ja sám som sa tiež vzdal tejto vedomosti a dlhé roky som ju nepoužíval - alebo len časti - iba v niektorých situáciách. Lebo jeden kurz nemôže dať šetko. Ani dva ani desať ani 50 aleb 100 prečítaných kníh...

Aj nás upozornili, že tieto vedomosti časom tak zovšednejú, že ich mnohí prestanú používať...Ani ja som nebol výnimkou a na svoju škodu aj škodu celej komunity, kde pôsobím aj celej rodiny sa obrovská kapacita vesmírnych síl  cez moju osobu nezúročila - pre sprostosť,lenivosť,banálne záležitosti všedných dní, iné záujmy atd.

Človek sa učí každým dňom a mne trvalo dlhých 25 rokov - kým som sa naučil lekciu -LEKCIU AKO ŽIŤ V RADOSTI

Omnoho jednoduchšie to majú tí z vás, keď sami spoznáte Ábrahámovo učenie o tom istom ale presnejšie a s informáciami - ktoré - ak by sme boli mali vtedy my - mohli byť mnohé záležitosti  úplne v inej konštelácii tak tu na slovensku ako aj inde... ale  tom inokedy...

Doporučujem pozrite si a študujte Abraham a Esther Hicks - neobanujete...

čo vám nebude jasné preberieme spolu...

S pozdravom Štefan  Számel zakladateľ magnetklubu.