Aktuálna téma
Prebraté z rozhladne...
Predajný text
- čo má obsahovať
Jeden hotový produkt v predaji = peniaze
4 produkty v príprave = frustrácia
Pri tvorbe produktov postupujte systémom:
Pripraviť sa! Teraz! Pozor!
Najskôr si zistite, či sa bude produkt predávať a potom upresnite zacielenie. Použite
rozmýšľanie spôsobom, že váš produkt predávate tak, že je to niečo, čo ľudia chcú… nie
tak, že si myslíte, že to potrebujú.
Použite reklamu zameranú na priamu odozvu. Merajte výdavky na jednotlivé reklamy
a reklamné kanály a príjmy z nich. Pokiaľ reklama nič neprináša, zrušte ju.
Čo je najdôležitejšie pri predaji? Zoznam kontaktov (komu predávate), ponuka (produkt)
alebo text? Zoznam je najdôležitejší. Nemôžete ponúkať podprsenky slobodným mužom.
Dokonca ani v akcii 3 za cenu 1!!!
Je váš text dostatočne dobrý? Ak by ste mali tento text poslať poštou. Zaplatili by ste
poštovné? Riskovali by ste to? Ak nie, tak to nezverejňujte ani na internete...
Ponuka v predajnom texte musí byť:
☐ Konkrétna - je jasné, čo predávate? Predávate jednu vec? Popisujete ju
dostatočne detailne? Alebo miešate spolu viac vecí??
☐ Exkluzívna - je to niečo extra?
☐ Hodnotná - budujete hodnotu počas predajného textu?
☐ Jedinečná - čo získam jedine tu a teraz? Prečo mám nakúpiť hneď?
☐ Užitočná - ako predmet, ktorý predávate, tak bonusy - pomôžu užívateľovi?
☐ Relevantná - súvisia všetky veci v predajnom texte spolu? Nadpis, jadro,
problém zákazníka, vaše riešenie.
☐ Hodnoverná - vyzerá vaša ponuka príliš dobre? Vy potom vyzeráte hlúpo.
☐ Jednoducho získateľná - Je tam telefónne číslo? Je na webe tlačidlo na kúpu
niekde na začiatku? Alebo musím prejsť 35 strán, aby som ho našiel?
☐ Naliehavá - Prečo sa mám rozhodnúť hneď teraz?
☐ Záruka - každá dobrá ponuka a výrobok prichádzajú dnes s dobrou zárukou